Cukierki personalizowane cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Można je spotkać głównie w salonach firmowych oraz biurach, gdzie pełnią funkcję gadżetu reklamowego.
Czym są cukierki personalizowane?
Jest to także miły upominek, który sprawdza się doskonale jako słodki poczęstunek podczas wydarzeń branżowych lub spotkań z klientami. Wszyscy lubią sobie raz na jakiś czas zjeść coś słodkiego, dlatego cukierki personalizowane to świetna alternatywa dla klasycznych czekoladek. Są również tańsze, dlatego firmy często zamawiają je w ilościach hurtowych. Producent cukierków umożliwia przygotowanie własnej grafiki na opakowaniu, dzięki czemu jest możliwa ich praktycznie całościowa personalizacja. Cena za 1 kilogram cukierków personalizowanych oscyluje w granicach kilkunastu złotych. Warto jednak pamiętać, że im więcej zamówimy tych cukierków, tym całkowity koszt zamówienia będzie niższy. Producent cukierków zapewnia również klientów o bardzo długim okresie ważności. Niektóre słodycze są dobre do spożycia nawet po upływie 18 miesięcy. Dlatego można od razu zakupić większą ilość i nie martwić się później o nic.
Prosty gadżet reklamowy
Takie cukierki są też bardzo uniwersalne, ponieważ można je również dołączyć do zamówienia złożonego przez klienta lub umieścić w efektownie wyglądającym opakowaniu i podarować z okazji świąt. Jest to doskonałe rozwiązanie dla wielu firm, które próbują się reklamować, ale nie do końca wiedzą w jaki sposób. Proste gadżety reklamowe są najlepsze i doskonale spisują się w tej roli. Logo, które jest dobrze wkomponowane w opakowanie cukierka nie jest w ogóle nachalne, a dobrze oddziałuje na zmysły klienta. Warto też miec na uwadze, że cukierki personalizowane są dostępne w wielu rodzajach, dlatego każdy powinien spokojnie znaleźć coś dla siebie. Dostępne są zarówno pudrowe cukierki, karmelki, krówki i inne. Smak może być klasyczny, truskawkowy, cytrynowy, ale dostępne są też bardziej wyszukane aromaty, takie jak guma balonowa oraz ananas i śliwka. Cukierki personalizowane już od wielu lat cieszą się większym zainteresowaniem niż klasyczne słodycze. Reklama jest dźwignią handlu, dlatego nic dziwnego, że firmy cały czas szukają sposobów, które mają pomóc zwiekszyć zyski. Bezpośrednie dotarcie do klienta jest bardzo ważne, dlatego gadżety reklamowe są istotne.