Od lat personalizowane słodycze reklamowe cieszą oko i podniebienie uczestników szkoleń, konferencji, targów, czy innych spotkań biznesowych. Obecnie niemal na każdym stole, w każdym rogu sali kuszą atrakcyjnym, nienachalnym opakowaniem i pozwalają na moment powrócić do czasów dzieciństwa, gdzie zajadaliśmy się bez umiaru krówkami, michałkami, karmelkami czy irysami. Ich smak przywołuje dobre, radosne wspomnienia nawet wśród managerów, dyrektorów czy prezesów dużych firm.
Co w ofercie?
Każdy producent słodyczy z roku na rok poszerzają swoją ofertę z zakresie personalizowanych cukierków czy czekoladek. Proponują coraz nowsze, bardziej egzotyczne smaki i połączenia, próbując sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Wśród setek propozycji prym jednak wciąż wiodą klasyczne smaki sprzed lat: cukierki krówki, pralinki, galaretki w czekoladzie, karmelki czy toffi. Warto zadbać o to, aby te właśnie cukierki personalizowane pojawiły się w ofercie, gdyż możemy mieć pewność, że zostaną, z wielką satysfakcją, skonsumowane w pierwszej kolejności. Jako konsumenci nie lubimy eksperymentów, jeśli chodzi o słodycze. Cenimy smaki z dzieciństwa i po nie sięgamy najczęściej.
Jak wybrać dostawcę słodyczy?
Cukierki personalizowane czy czekoladki reklamowe, poza nietuzinkowym opakowaniem i dobrym smakiem muszą być dobrej jakości. Coraz częściej weryfikujemy skład, zwracając uwagę na substancje konserwujące, barwniki i inne niebezpieczne związki. Zadbajmy więc o to, aby skład naszych reklamowych słodkości spełnił oczekiwania naszych klientów, którzy do kwestii zdrowia podchodzą coraz rozsądniej. Producent słodyczy każdorazowo powinien udostępniać wszystkie dane na temat komponentów użytych do produkcji czekoladek czy cukierków. Dbając o jakość słodyczy szanujemy zdrowie naszych klientów i współpracowników.
Czy opakowanie ma znaczenie?
Cukierki krówki czy galaretki w czekoladzie obronią się smakiem sprzed lat. Opakowanie jest jedynie uzupełnieniem, dlatego tak ważne jest, aby było nienachalne i miłe dla oka. Dyskretne logo, stonowane kolory wywołają lepszy efekt niż jaskrawe barwy i masa informacji na małej relatywnie powierzchni. Bez wątpienia umiar i powściągliwość są wskazane przy projektowaniu opakowania na personalizowane słodycze.