Każdorazowy zjazd absolwentów jest niesamowitym przeżyciem. Jednak z biegiem lat wszystkie te spotkania mieszają się w pamięci i bledną we wspomnieniach. Co zrobić, by kolejne było niezapomnianym?
Słodycze reklamowe jako reklama, ale i nośnik wartości
Każdy z nas się spotkał z użyciem spersonalizowanych słodyczy jako reklamy kierowanej do klienta. Politycy startujący w wyborach, firmy handlowe i produkcyjne chętnie wykorzystują słodycze reklamowe w celach marketingowych. Producent słodyczy z reguły sam opracowuje opakowania zgodnie z sugestią klienta, umieszczając na papierkach logo firmy, hasła reklamowe, czy ważne dane. Możemy więc zdecydować się na krówki reklamowe z jakimś napisem nawiązującym do Zjazdu Absolwentów, ale też możemy uczynić przy okazji coś dobrego dla środowiska, społeczeństwa lub konkretnego człowieka potrzebującego pomocy.
Smak krówek smakiem beztroskiego dzieciństwa
Chyba każdy człowiek zna i lubi śmietankowy smak kruchych, ale ciągnących się krówek. Budzi on bardzo miłe uczucia, kojarzy się z brakiem trosk i radością. Dlatego wykorzystując opakowanie reklamowych krówek do celów społecznych, musimy to uczynić w taki sposób, by nie burzyć dobrego samopoczucia osoby odwijającej papierek i nie epatować na nim przykrymi widokami czy treściami. Jeżeli chcemy przy okazji zjazdu zorganizować pomoc na przykład dla lubianego profesora, który zmaga się z chorobą, umieśćmy na papierkach jego zabawne powiedzonka lub po prostu hasło i numer konta, na które będziemy zbierać pomocowe środki. Warto tu się skonsultować z producentem spersonalizowanych słodyczy, sam podpowie najlepsze rozwiązania.
Słodycze reklamowe jako element zabawy
Producentowi słodyczy łatwiej przygotować zamówienie z jednym motywem opakowań na konkretne zamówienie. Można się jednak spotkać z produktem, gdzie wewnętrzna strona opakowania mieści ukrytą sentencję lub przepowiednię. Zakup takich słodyczy to świetny pomysł na spotkanie, bo wspólne ich odczytywanie tworzy na ogół świetną atmosferę.
Reklama jednego spośród wielu
Losy ludzi różnie się toczą. Mało o sobie wiemy, czas ludzi od siebie oddala. Organizatorzy mogą się zastanowić – może spotkanie to świetna chwila, by ktoś z uczestników przy tej okazji zareklamował swoją firmę? Może warto mu podpowiedzieć, że krówki reklamowe, które proponuje producent słodyczy będą miłą, atrakcyjną formą podzielenia się radością z osiągniętego sukcesu? W końcu dzielona radość jest podwójną radością.