Bez względu na to, czy myślimy o kubkach z firmowym logo przygotowywanych z myślą o pracownikach, czy też o takich, z których będą korzystać także nasi klienci, kubki jednorazowe plastikowe wydają się szczególnie wartościowymi rozwiązaniami. Nie oznacza to jednak, że powinny być one produkowane w przypadkowym miejscu.
Kubki plastikowe – zalety i wady
Gdy mówimy o zaletach kubków plastikowych w ich jednorazowym wydaniu, przeważnie nie mamy poważniejszego problemu z wymienieniem tych, które sprawiają wrażenie najbardziej istotnych. Na pierwszy plan wysuwa się ich atrakcyjna cena jednostkowa, choć wiele osób docenia również to, że Kubeczki plastikowe nie wymagają mycia i bezpośrednio po wykorzystaniu mogą zostać wyrzucone do kosza na śmieci. Pracownicy działów odpowiedzialnych za firmową promocję, doceniają także potencjał marketingowy kubków. Zwracają uwagę na to, że można umieścić na każdym z nich firmowe logo. Podkreślają też, że dziś w sprzedaży dostępne są nie tylko białe, ale i kolorowe kubki plastikowe. Jeśli mądrze wykorzysta się ich możliwości, można stworzyć z nich pożądany gadżet reklamowy. Oczywiście, kubeczki plastikowe nie są wolne od wad. Największym problemem okazuje się ich niska odporność na uszkodzenia. Ta daje o sobie znać przede wszystkim wtedy, gdy serwuje się w nich napoje gorące. Problematyczna jest też ich lekkość. Nie zajmują wiele miejsca, z całą pewnością jednak nie można na nie liczyć przy wietrznej pogodzie. Wielu ich potencjalnym odbiorcom może przeszkadzać również to, że mamy do czynienia z rozwiązaniami jednorazowymi. Trudno przecież utrzymywać, że są przyjazne środowisku naturalnemu.
Na co zwracać uwagę podczas zamawiania kubeczków?
Kubki jednorazowe plastikowe nie są rozwiązaniami, od których oczekuje się bardzo wysokiej jakości. Ta nie powinna być jednak również przesadnie niska. W momencie, w którym pojawia się na nich firmowe logo, kubeczki zaczynają reprezentować konkretną firmę. Jeśli ich jakość nie satysfakcjonuje, w oczach wielu osób również prestiż firmy może więc pozostawiać wiele do życzenia. Szukając idealnych kubeczków plastikowych warto też przywiązywać dużą wagę do staranności wydruku. Logo ma promować firmę. Trudno będzie jednak mówić o promocji, jeśli będzie nieczytelne, wykonane niestarannie albo rozmazane.