Cukierki Krówki to smak każdemu dobrze znany. Te proste cukierki cieszą podniebienia kolejnych młodych pokoleń, a my starzy również nie pozostajemy dłużni i gdy tylko mamy okazję, częstujemy się tym smakołykiem, albo to my częstujemy nim innych, np. jako cukierki spersonalizowane.
Z czego składa się Krówka?
Każda Krówka oczywiście składa się z brązowego cukierka i papierka. Cukierka zjadamy, a papierek wyrzucamy, chyba że znajdziemy na nim ciekawy napis, który warto zachować. Każdy producent słodyczy na nasze życzenie może zawinąć tę mleczną ciągutkę w opakowanie, które będzie spersonalizowane. Na weselnej Krówce, którą częstowani są goście, może być napisane, że zjadając Krówkę życzysz Młodej Parze dużo słodyczy w nowym życiu. Na krówce, która znajduje się w firmowym sklepie, może być być już coś zupełnie innego, np. nadzwyczajne logo firmy. Ale tak naprawdę na Krówce możne znaleźć wszystko, cokolwiek zechcemy. Np. na kościelnej Krówce, którą można było dostać w czasie Adwentu, znajdował się fragment Pisma Św. Cukierki personalizowane to świetny sposób nie tylko na reklamę, ale również miłe i słodkie wspomnienie po ostatniej wizycie.
Cukierki personalizowane – zapisz się słodko w pamięci klienta
Cukierki Krówki to sprawdzony sposób na to, że klient się poczęstuje – smakują wszystkim i są bardzo dobrze znane. Zwane również ciągutkami wytwarzane są z kilku prostych i naturalnych składników takich jak mleko i cukier, dzięki czemu zachwycają smakiem oraz konsystencją, która zmienia się wraz z tym, jak długo Krówka jest przechowywana. Im krócej, tym Krówka bardziej jest ciągutką, czyli klei się nieco do naszej buzi i przyjemnie ciągnie. I starsza, tym bardziej staje się krucha. I choć różnią się konsystencją, to wciąż smakują tak samo dobrze. Producent słodyczy dba o ty, aby zawsze smakowały tak samo. Ten dobry smak to gwarancja, że nasza spersonalizowana Krówka zapisze się słodko w pamięci klienta. Zapamięta smak, okoliczność, w której ją dostał, a przede wszystkim firmę, która w ciekawy sposób przyciągnęła jego uwagę oryginalnym opakowaniem, bo dwa takie same rzadko się zdarzają. W biznesie liczy się przecież jakość i niepowtarzalność – stąd niesłychana popularność mlecznych ciągutek.