Skuteczna reklama to takie działanie, którego efektem jest zwiększenie sprzedaży produktów firmowych. Aby reklama dobrze spełniła tę funkcję musi dotrzeć do odbiorcy – grupy docelowej, na którą producent wyrobów czy usług „poluje”. Najlepszym sposobem na trafienie w ręce takich odbiorców jest powielenie reklamy w możliwie największej ilości odsłon. Doskonałym pomysłem na tego typu działania marketingowe są kubki plastikowe z nadrukiem firmowym.
Plastikowe kubki – zalety i wady
Naczynia z plastiku używane są powszechnie. Są przy tym mocno krytykowane – plastik, w dużej mierze, odpowiada za degradację środowiska. Jednak to, co jest największą wadą plastiku, jest jednocześnie jego zaletą – niezniszczalny biologicznie plastik można wykorzystywać po wielokroć. Zużyte naczynia plastikowe łatwo jest gromadzić i poddawać recyklingowi.
We współczesnym świecie są sytuacje i miejsca, gdzie kubki plastikowe są wręcz nakazem – gabinet dentystyczny może być przykładem najlepszym. Jednorazowe naczynia sprzyjają ochronie przed rozprzestrzenianiem się chorób – zakażeń bakteryjnych, wirusowych czy pasożytniczych. Jaką ma to wymowę w momencie zagrożenia jakie dla świata stanowi coronavirus nie trudno sobie wyobrazić!
Kubki plastikowe są bardzo tanie, lekkie, łatwe do przechowywania. Doskonale sprawdzają się podczas imprez plenerowych – szczególnie wielkich masowych imprez sportowych, eventów, targów. W takich sytuacjach bardzo przydatne są kubeczki plastikowe z nadrukami – logo, hasło reklamowe, nazwa marki w rękach tysięcy uczestników imprezy transmitowanej przez telewizję, to działanie marketingowe o znacznym zasięgu i wielkiej sile oddziaływania.Naczynia z plastiku warto użyć podczas imprezy dla dzieci. Kubek plastikowy nie stłucze się, nie pokaleczy – jest praktyczny, bezpieczny, estetyczny. Jeśli jest jednorazowy, nie trzeba go myć. Jeśli to kubek z solidnego tworzywa wielorazowego użytku, to można go myć z zmywarce i po wielokroć wykorzystać na kolejnych dziecięcych balach.
Kubek plastikowy w firmie
Zamówienie kubków plastikowych personalizowanych na pewno się opłaci. Kubki plastikowe kosztują niewiele, a są dość sporą powierzchnią reklamową. Kolory firmowe, logo, marka, hasła reklamowe zmieszczą się na pewno i przy każdym użyciu kubka zadziałają skutecznie.Wielorazowe plastikowe kubki mogą stać się eleganckim gadżetem reklamowym – klienci, kontrahenci, uczestnicy targów lubią takie prezenty i chętnie z nich korzystają. Jest wiec szansa, że nawet jeśli nie przekonali się do marki od razu, to nadruk na kubku nie pozwoli im zapomnieć i po jakimś czasie wrócą do naszych produktów.